måndag 30 januari 2012

Fina hästar :)

Blir ett snabbt blogginlägg från telefonen idag..

Cissi och jag började dagen med en tidig uteritt på Walle och Hop-Zan.. Det gick jättebra, hästarna var pigga och glada :)

Sen tog jag och Sandra Blingan.. Hon gör framsteg :) Lite mera uppsutten skritt idag, började med att longera henne inspänd för första gången, hon tyckte att det var lite konstigt till en böejan, men på slutet gick hon avspänt och fint i en låg form! Det är så roligt att jobba med unghästar, dom gör framsteg varje dag :)

Sen red jag ut med Bosse tillsammans med Sandra och Chester. Härlig ridtur i strålande.sol!!Bosse var superfin.

Sen var det bara stallet kvar... Har även hunnit med att fixa hagar..

Idag har jag fått hela huset städat också! Helt underbart, nu ska jag bara hinna med att hålla efter :) Det blir mycket skura golv nu när man har en hund som löper.. Men det är snart över :)

Nu ska jag återgå till arbetet.. Sista natten med gänget!

Hörs imorgon igen :)

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar