fredag 6 januari 2012

Helg!!

Hej bloggen :)

Nu har det varit dåligt med uppdatering Dagarna bara springer iväg. Tillbringar största delen av min tid i stallet. Hästarna börjar komma igång och det känns jätteroligt :)

I dag skulle vi ha ridit ut på morgonen. Ett telefonsamtal satte stopp för det. Jagg fick åka och jobba istället. Tack Cissi och Sandra för att ni red åt mig idag =) Jag är ledig nu i natt istället. Skönt faktiskt! Alltid lika skönt att somna i sin egen säng.



I går åkte jag och Sandra och hälsade på Prince. Vi fick se när Emma hopptränade och det gick jättebra. Prince såg ut att trivas väldigt bra =)

 Imorgon startar vi igång lastbilen och åker till tirk med tre hästar :) Första gången som jag åker till ridhuset med mina hästar i år. Det ska bli spännande och se hur dom känns.

På em åker vi iväg hem till Tette och Björn, vi tar samtidigt med oss Rantadou som ska tillbaka hem igen. Det kommer att  bli en trevlig kväll - som vanligt! Pelle ska fixa lite god middag där på kvällen!

Nu blir det en ledig plats i stallet, men vem vet -  Den kanske inte får stå tom så länge ;)

Hoppas ni får en härlig helg, det ska jag ha!!

Kram

1 kommentar: