lördag 14 januari 2012

Shetlandsponny!

Vem behöver en shettis när man har Hop-Zan hemma? haha!! När jag kvällsmockade idag så passade han på att smita ut, men jag vet ju att han inte går någonstans så jag brydde mig inte så mycket.. Han är precis som en shettis, gör lite som han tycker själv...
Scarlette lät honom äta av hennes hö också, han är ju smart, den som spar han har ;)

När jag sa till honom gick han tillbaka in i sin box som om inget hade hänt :) Gullegris!!



Hop-Zan ute på äventyr när jag mockar ;)
Går runt och kollar läget..

Scarlette delar med sig av kvällsmaten..
Kvällen har vill tillbringat tillsammans med Ida och Magnus.. Vi köpte hämtmat, så det blev en tonfisksallad för mig =) Gott!!

Nu är det dax att hoppa i säng, imorgon bitti kommer inridningshästen, vi ska till ridhuset.. Så fullt ös imorgon också.. Måste även försöka hinna med att ta bort alla tomtar :) Men vi får väl se, det tar ju ganska lång tid...

Kram och GOD NATT!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar