fredag 27 januari 2012

Fredagsmys!!

Go kväll :)


Fredagar är så underbara när man är ledig :) Fredagsmys!!!


Dagen har inte alls blivit enligt planen... Skulle trimma Walle i ridhuset, men valde att ut och galloppera på åkern istället så han fick göra av med lite överskottsenergi. Han kändes kanonfin iaf :)


Blingan fick bara gå på lina idag, hon var duktig!

Hop-Zan och Chester var nöjda att få gå i "sommarhagen" med fri tillgång på mat idag :D


Hop-Zan och Chester

Mirantos och Walle roade sig med att förstöra hage idag.. Inte okej... Blir mera jobb imorgon..

Pelle kom hem med jättefina rosor åt mig idag :) Tack Snälla, det gör mig glad :)
Som sagt, dagen flöt inte riktigt som jag ville.. Skulle ha varit iväg en sväng till Östhammar med lastbilen, men den ville inte starta :( Jag hade glömt stänga av knappen till baklyften och då drar den ur batteriet! Klantskalle kan man väl säga... Man lär så länge man lever ;)

För övrigt så har vi fyllt på kylskåpet hemma idag, det ekade väldigt tomt..

God mat blev det ikväll också.. Klyftpotatis, fläskkotlett och bearnaisesås. Mums!!

Nu ska jag ladda för Peter träning lördag-söndag!! Skitkul :)

Ha en trevlig fredag kväll! Det ska jag ha!!

Kramar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar