torsdag 12 januari 2012

Full fart idag :)

Jätteroligt att se att ni är så många som läser min blogg!! Jag blir jätteglad!!

Första dagen med "Bosse" i stallet idag, det har gått jättebra.. Han har fått nya skor runt om, och brodd så klart :)
Imorgon lastar jag alla tre och åker till ridhuset och rider. Ska bli väldigt spännande att rida Bosse, det blir första gången!


Boucheron "Bosse"
Hop-Zan är nyklippt och fin, jag klippte hela honom, inklusive huvudet.. Han var jättesnäll.. Så nu ser han ut som en riktig sporthäst. Dock inte på bilden kanske ;)

Cissi hade kul med Hop-Zan idag :)
På em åkte jag med Sandra till ridhuset och hjälpte henne med hennes nya häst Nemo. Det gick jättebra.

Custer "Nemo" Sandras nya häst :)
Ikväll var mamma, pappa och Kristoffer över och kikade på Bosse. Han är grymt söt.. Lite som en ponny, litet huvud och små öron :)

Nu blir det lite tv innan kudden ropar..

Det kommer en inridningshäst på söndag också, berättar mera imorgon :)

Det rullar på nu... Det gillar jag!!

Kram på er

1 kommentar: