tisdag 24 januari 2012

Zigge!!

Det här dagen började med en katastrof... Jag försov mig :( Det är inte så smart när Nikkie ska till skolan och jag till veterinären med Zigge.. Men men allt löste sig, Exell kunde ta emot honom lite senare :)

Nu tycker jag synd om honom... Han bara ligger som ni ser på bilden.. När jag hämtade honom var han jättepigg, men det gick snabbt över till trötthet!
Nu får inte han och Ella vara tillsammans på 10 dagar!! Jobbigt.. Men allt löser sig!

Zigge pigg när jag hämtade honom :)
Nu är han desto tröttare..

Jag har varit ridledig idag, Sandra och Lisa rider åt mig eftersom jag ska iväg och jobba. Jag har gjort stallet iaf.

Nej nu måste jag sätta fart så jag kommer till jobbet i tid. Jag jobbar natt imorgon igen, men nu är det nedräkning :)

Kram på er

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar