måndag 16 januari 2012

Snorhalt :(

Idag sprack våran plan helt och hållet.. Vi skulle åka till ridhuset med fyra hästar, sen skulle vi rida två hemma.. Men det gick knappt att köra "vanlig" bil, än mindre lastbil med sommardäck..
Jag höll på att glida ner i diket när jag åkte ner till Tierp imorse!

Så det blev ingen ridning alls idag, vi gör ett nytt försök imorgon!

Jag startade min dag med att åka till arbetsförmedlingen och skriva in mig.. Jag har fem nätter kvar på jobbet nu, sen är jag arbetssökande på heltid en kortare period. Men jag ska nog få dagarna att gå :)

Nu håller jag tummarna för att jag ska få vara frisk!! Nikkie har varit sjuk och nu ligger Pelle nerbäddad.. Jag har absolut inte tid att vara sjuk nu.. Har fyra hästar som ska jobba.



Halt är bara förnamnet på vad det har varit här idag!!

Inridningshästen kom i söndags, nu ska hon få vara här några dagar innan jag börjar jobba med henne :) Det blir spännande!!
Fina Bosse!!
Ikväll ska vi kika på Idrottsgalan och äta räkor, Sandra kommer hit och håller oss sällskap :)

Ni har väl röstat på Roffe?? Om inte så ring på en gång: 099-20603

Hörs imorgon igen =)

Kram på er

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar