söndag 22 januari 2012

Sköna söndag =)

Hej på er!!

Det blev inte riktigt enligt planen i dag. Vi skulle ha ridit på fm, jag, Jossan och Sandra, men Sandra kunde inte komma hit pga bilproblem. Jag blev ridledig idag. Jossan, Lisa och Sandra rider ut på em istället. Tyvärr kan inte jag det eftersom jag ska jobba!
Jag kan villigt erkänna att det är ganska skönt :) Det är full fart hela veckorna och det sitter då fint med en ridledig dag!

I morgon är det full fart igen, vi åker till ridhuset med 5 hästar :) Jag ska ha Blingan (inridningshästen) Skywalker och Bosse. Hop-Zan får gå ut i skogen i morgon igen!

Lastbilen ska till verkstaden i morgon kväll, vi måste byta vattenpump och fixa luftläckaget. Man ser hur pengarna fladdrar iväg. Jag måste ju ha lastbilen så det är bara att gilla läget. Jag får dra in på ngt annat i stället.

Snart är det dax att mocka mm, men först måste jag anmäla mig till några tävlingar :)

Jag kommer att lägga ut en tävlingsplanering så ni får se vilka tävlingar jag har planerat att åka på :)

Tänkte även skriva om hästarna jag har i stallet nu, ålder, stam, utbildning och mål :)

Ha en skön söndag :)
Hinner nog slappa lite idag ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar