tisdag 6 november 2012

                                                         
                                                            God Morgon :)

                                      Nu är det en ny dag, nu tar jag nya tag :D

                                     Här har det kommit lite snö på morgonen :)

                         
                                  
                                                                 

  Snart kanske man kan bygga en snögubbe ;) haha

                                         


Snö: Du är så välkommen!!



I år tänker jag tjuvstarta lite med advent och ta fram alla mina tomtar. Annars hinner man inte njuta så länge av dom.



Idag är jag själv i stallet, jag ska trimma idag tänkte jag. Det är Ilanta och Hop-Zan som ska ridas. Hoppas det går att vara på banan :)

Ikväll har Nikkie ridning, det ska bli roligt att se det nya underlaget som dom har lagt in i ridhuset. Hoppas det blev bra!

Tacos står på kvällens meny :)

Ha en härlig dag!!

Kram


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar