söndag 14 februari 2010

Sen skrittur...

Hej!!

Har precis kommit in från stallet. Idag har jag skrittat lite på nya hästen =) Det gick jättebra.. Men det är som att börja om från början med en oinriden unghäst! Därför känns det som ett stort framsteg att redan ha suttit upp och skrittat!!

Han kändes väldigt lugn redan från början, jag började med att hänga på honom.. Så småningom när jag kände att han va så lugn så satt jag upp.

För övrigt så fick Zlatan gå en tur här hemma på morgonen.. Efter det åkte jag till Älvkarleby och red en elevs häst..

Imorgon ska alla tre hästar ridas igen, på kvällen ska jag till Älvkarleby igen och rida... Fullt ös hela tiden =)

Kramar

1 kommentar:

  1. Du har verkligen fullt upp ser jag och den som inte har fullt upp sen tidigare skaffar sig ännu mer jobb:) Grattis till nya hästen!! Nu börjar det bli länge sen igen, är du hemma på fredag? Eller i nästa vecka? Många kramar

    SvaraRadera