torsdag 25 februari 2010

Full Fart!!!

Hejsan!!

Full fart är det minsta man kan säga..... Jag har varit själv i stallet senaste dagarna, så det har varit fullt upp! Jag jobbar ju 75% också... Men med mycket vilja så går allt!

Nu ser jag fram emot Ljungby nästa helg. Jag åker på torsdag morgon till Tette, sen åker vi vidare till Ljungby! Pelle har tagit pappaledigt en dag så han kan vara hemma och ta hand om hästarna på fredagen! Är såå glad att han kan longera, så alla får röra på sig iallafall!

I måndags morse när jag körde Nikkie till dagis stod tempen i bilen på -26... Det var den dagen jag skulle ha åkt till Tette och tränat i två dagar.. Men kylan och andra saker gjorde att jag inte kunde åka..

Men trots allt strul känner jag mig väldigt taggad för att åka på meeting nästa helg! Hästarna har kännts jättebra =) Imorgon ska jag rida ut på dom.. På lördag åker jag och Pelle till ridhuset och hoppar lite! Det ska bli jätteroligt!

Idag (torsdag) har det vart fullt upp minst sagt. Jag kom hem från jobbet imorse och då åt vi en snabb frukost, sen gick Pelle ut i stallet och jag körde Nikkie ner till mormor. När jag sedan kom hem igen så åkte Pelle och jag och hämtade spån.. Det gick jättebra =) Efter det red jag båda hästarna.. Pelle fixade stallet!! (tack) Sen när allt var klart åkte jag till Jesica och klippte mig och gjorde slingor!! Supernöjd är jag :)

Pelle, Nikkie och Jossan åkte på bio i Tierp, det va väldigt uppskatatt...

Ikväll har jag bara tagit det lugnt och kollat på OS... Imorgon är det full fart igen.. Stallet, två hästar att rida, sen ska jag jobba natt...

Sov gott och kram på er....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar