söndag 11 november 2012

Nu sviker jag...


Nu har jag bestämt mig för att ta en lång paus i mitt bloggande!

Som jag har berättat tidigare så kan jag inte blogga från min telefon längre (trots att jag har en ny Samsung Galaxy S3) skam åt vad det nu är för fel. Men då känns det inte alls lika roligt, det är ju från telefonen som jag bloggar som mest!

Vi får väl se om/när jag får ordning på problemet... Ingen aning om vem jag ska fråga, dom jag har pratat med fattar ingenting..

Så ha nu en riktigt trevlig vinter/advent/jul/gott nytt år och allt vad det nu kan vara :)

Jättekul att ni har följt mig (trots att ni är dåliga på att kommentera "blink, blink")

Min vinter kommer att se ut som vanligt, x antal resor till och från ridhuset, jobb mm, nu är det riktig träning inför nästa säsong eftersom den här säsongen inte alls blev som jag hade tänkt!

Kram på er, jag gillar er!!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar