måndag 1 november 2010

Måndag...

En helt vanlig måndag skulle det ha varit... Men det började med att våran vattenpump gick sönder (det är ju kul när man har 4 hästar som ska ha vatten) Men vad kan jag göra... Tjej som man är ;) Så jag började dagen med en låång fika tillsammans med Jessica och hennes son Theo =) Det var jättetrevligt! På fredag ska vi ha en riktig tjejkväll.. Jag, Jessica och Camilla. Det ska bli riktigt trevligt =)

Sen satte jag fart med stallet, blev inget rida för min del idag, åkte till pappa och fyllde vattendunkar istället, förhoppningsvis så blir vattnet fixat under morgondagen, det kommer en rörmokare imorgon bitti.

Nu är det snart dax att krypa i säng, men jag sitter och väntar på att Pelle ska komma hem, han är och hämtar en pall med torv till mig. Imorgon ska jag börja göra bäddar i boxarna. Då kommer det bli mer lättmockat i vinter, det kan vara skönt nu när det kommer ytterligare tre hästar!

I veckan ska jag börja planera om lite i sadelkammaren så Sandra får plats med sina grejor, vi ska förbereda för att sätta in värme där också. Det ska bli jätteskönt att ha värme över vintern.

God Natt och sov gott :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar