söndag 31 oktober 2010

Dagarna bara springer iväg...

Hej!! Herregud vad tiden går fort när man har kul :)

Det är full fart här hemma på gården, vi håller på att bygga tre nya boxar, ute under taket.. Det kommer nog att bli riktigt bra :) Det var tänkt att vi skulle bygga ut med två boxar, men när vi ändå håller på så gjorde vi en till.

Hästarna är igång och känns väldigt bra, Walle går lite på halvfart, jobbas ordentligt ett par dagar i veckan, annars mest turer ute i skogen.

Hop-Zan börjar komma igång igen, i veckan hoppade jag honom uppsuttet för första gången.. Det gick så där.. Han var lite klumpig, så när jag skulle hoppa ett litet hinder så snubblade han rakt igenom och stod på näsa! Jag åkte fram på halsen, och när jag hade kommit fram långt så körde han upp huvudet, jag flög rakt upp i luften och gjorde en snygg volt haha haha måste ha sett jätteroligt ut ;) Gjorde illa lillfingret lite, men det är mycket bättre nu. Cissi höll i kameran, tyvärr så hann hon inte ta något kort...
Nu ska jag jobba mycket med bommar med Hop-Zan, så han får börja tänka lite själv.
På onsdag ska vi rida ut =)

Olle går på halvfart, ska köra igång med honom nu i veckan!

Det var allt för idag, nu ska jag gå ut i stallet...

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar