måndag 4 oktober 2010

Hemma igen =)

Förlåt att jag inte har bloggat!! Skäms på mig ;)

På lördagen startade jag båda hästarna i 1.30 vilket var debut för Ponita! Hon gick superbra, hade två nedslag, absolut inga grova rivningar, jag är riktigt nöjd med henne!! Skywalker gick samma klass och va felfri! Tyvärr är jag inte nöjd med rundan för jag red inte bra! Men det är resultatet som räknas..

På söndagen startade jag bara Skywalker och rev de två sista hindren, bättre runda blev det jag gick på honom lite över sista hindret och då blev han lite stressad och rev, det tar jag på mig helt och hållet. Näst sista hindret ser ni på bild nedan, ett cigaretthinder, var bara tvungen att ta ett kort på det :)

Nu ska jag trimma Walle ordentligt inför Flyinge, han ska vara superlydig :) Åker och tränar för Pether Markne nästa onsdag också.

Imorgon ska jag hem till Bea med honom för att kolla igenom musklerna så han är på topp!!

Har beställt lite nya saker på nätet bla en ny martingal, skydd, täcke, grimma, bett mm. Hoppas det kommer snart!

Nu blir det bara en lugn och skön kväll :)

Kramar

Cigaretthindret i Jönköping



Nikkie med Pepsi på TIRK :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar