söndag 17 oktober 2010

En bra dag :)

Heej!!

Nu är allt packat och klart inför Flyinge! Vi åker härifrån kl 8 imorgon bitti..
Det ska bli jätteroligt. Vi kommer umgås väldigt mycket med Tette och hennes familj. Tette har Matilda med som hästdkötare, hon kommer hjälpa mig också =) Matilda är superduktig!!!

Jag skulle ha bloggat igår men hastigt och lustigt fick jag rycka in extra på jobbet.. Till min fördel faktist, för då fick jag ledigt inatt.. Skönt att sova hemma natten innan man ska köra så långt!

Igår hade jag besök av Sandra Jakobsson =) TREVLIGT!! Hon var här och tittade på stallplatser, idag lämnade hon besked att hon flyttar hit sina hästar 1 december.. Det känns suuper, gud så roligt!!! Jag tror att det kommer bli kanon.. Så roligt att ha någon att rida med =) och en som är väldigt ambitiös och noggrann, kan ju inte bli bättre!! Välkommen till Elingbo :)

Nu måste jag gå och ta en dusch innan jag lägger mig, låång kördag imorgon =)

Kram och god natt!!


Jag och Nikkie på väg hem från marknaden =)

Min nya hårfärg!! Jessica fixade det här superbra!!

Nikkie med sin häst från marknaden.

Nikkie med sina hallowengrejor...

Turboburken nytvättad och redo för Flyinge.

En av mina underbara sponsorer =) Bilder kommer på de andra!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar