torsdag 1 september 2011

Konstigt väder



Idag har min dag varit omvänd känns det som.. Hade en dålig natt inatt, inte så mycket sova.. Så hästarna fick gå ut i hagen imorse, sen gick jag in och la mig med Ella på soffan =) Sov en timme ungefär, så himla skönt!

Sen har jag fixat stallet. Ida har varit här med en god sallad som vi åt till lunch, sen har vi pratat lite skit också. Bäst att passa på nu när jag har det lite lugnare.

Men man blir knäpp på det här vädret... Ena minuten så skiner solen, och nästa minut så bara vräker det ner :( Tur att jag satte på Walle regntäcket idag iallafall. Men med de här skurarna så blir han väl blöt igenom.



Ikväll ska jag ta en tur på Hop-Zan, sen ska Pelle och jag röja lite mera på gården!

Nu till helgen ska vi städa garaget, det blir inte kul... haha Ni ska få se ett smakprov vad vi ska ta tag i ;)

Det här ska alltså föreställa ett garage :o




Förråd intill garaget



Det kommer nog bli väldigt fint när det blir klart =) Kanske vi t.o.m kan köra in en bil där i vinter ;)

Kram på er



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar