fredag 9 september 2011

Hööks

Hööks låg granne med veterinären, så jag passade på att handla lite till Nikkie och en skön tröja till mig =)

Köpte även ett par jodhpurs till Nikkie, med dom var för små.. Pelle får ta med och byta dom när han jobbar i stan =)

De hade också erbjudande på grimma och grimskaft, så det köpte jag.. Mina hästar är experter på att ha sönder grimmor.. Nu har jag sex nya =) Det ska väl räcka ett tag ;)

En skön BRUN tröja till mig =)



Samma typ av tröja till Nikkie, ridbyxor och strumpor, allt i rosa :) Hon blev så glad!!!



Nu på kvällen har jag och Nikkie haft fredagsmys alldeles själva, Pelle är på firmafest. Vi har haft såå mysigt med Tacos, snacks och tända ljus =) Det är väldigt sällan som vi är själva så det var verkligen uppskattat!

Nu ska jag kika på tv en stund innan jag ska ta hundarna på en kvällspromenad.. Sen blir det natti natti!!

Imorgon är det två hästar att rida, sen blir det kräftskiva hos bästa Ida på kvällen =)

Kram på er!!!

1 kommentar:

  1. Zeppolin är försiktig med sin (!) grimma. Den bruna (då nya) som hon fick med 2008 har hon fortfarande. Grimskaftet också. Inget som är sönder på grimman, inte ens i närheten av att gå sönder. ;)

    Har en billig extragrimma hemma "utifall att", men den blir väl liggande ett par år till antar jag. :p

    Tröjan såg sjukt skön ut..

    SvaraRadera