fredag 30 september 2011

Fredag



Jag skulle ju blogga igår men som vanligt så somnade jag på soffan före 22. Blir så trött den här tiden på året och jag förstår ju varför, det är mörkt och trist på kvällarna. Jag vill ha vår jämt, det är min favoritårstid tror jag.

Igår fick Walle hoppa studs på rakt spår, kändes bra. Hop-Zan fick gå en kortare uteritt, han var också duktig.

Idag kommer hovslagaren, det behövs verkligen nu.

Jag glömde helt bort att Nikkie hade studiedag idag, hon gick upp som vanligt i morse och sen ut till bussen. Jag gick upp och fixade med tvätt och fick se att hon fortfarande stod och väntade. Då slog det mig!! Det är ju studiedag idag :O Men hon blev bara glad som fick komma in igen :)

Dagen hade kunnat starta bättre idag, jag vaknade i natt av att jag hade världens magknip :( Nu på morgonen känns det bättre men det finns fortfarande kvar. Har försökt att få i mig en liten macka. Magsjuka: NEJ TACK!!!

Ha en härlig fredag =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar