måndag 5 september 2011

Måndag!!



Det är måndag och solen skiner =)

Ja vad har hänt sen sist... Städningen av garage och förråd har fortsatt, nu är allt tömt, nu ska allt in på rätt plats igen.

Jag har jobbat... Två nätter i rad, så känner mig lite trött idag.

Jag red ut på Hop-Zan igår morse, han var jätteduktig, red på flera olika åkrar, mycket galopp blev det. Sen fick hästarna gå ut i gräshagen =) Gissa om dom blev lyckliga!

Idag har Hop-Zan vilodag, så det får bli gräshagen idag igen.

På torsdag tänkte jag börja rida Skywalker igen =) Han ser helt okej ut nu, så vi får hoppas att det har gått över!

Har anmält till lite tävlingar också. 18 sep: Tierp, 25 sep Aros (Jälla) och den 9 okt Falun.. Tyvärr ser det inte ut som att det blir fler meeting för mig, vilket känns riktigt tråkigt :( Men kanske Hamre i november..

Nu måste jag gå ut och sätta lite fart =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar