lördag 10 september 2011

Härlig höstdag

Efter en underbar fredag kväll med Nikkie, fortsatte jag med riktig livskvalitet i dag =) Red ut i höstsolen med båda hästarna :) Galopperade på de fina grusvägarna! Riktigt riktigt härligt!! Båda var väldigt pigga och glada!

Skywalker



Hop-Zan


Efter ridningen ville Nikkie åka ner till mormor och morfar. Hon ska sova där i natt eftersom vi ska på kräftskiva. Vi hade med oss lite smaskigt fikabröd.

Nikkie och pappa stack iväg till nya Aspenbadet i Tierp för lite bad. Jag åkte hem och fixade stallet.

Nu är det dax att göra mig i ordning för kräftskivan hemma hos Ida och Magnus! Trevligt!!

I morgon ska hästarna ridas igen. Jag får nog sällskap av Mikaela på en uteritt =) Jätteroligt, det är länge sen hon var här nu. Vi har nog massor att prata om =)

Ha en härlig fortsättning på denna lördag för det tänker jag ha =)

Kram på er

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar