onsdag 7 september 2011

Träning för Tomas!

Tänk så liten han har varit.. Hop-Zan..



Jag åkte ju till Tette redan igår men det var inte förrän idag som jag tränade..Vi åkte iväg till ett ridhus en kort bit bort.

Hop-Zan gick jättebra =) Det var ju för honom ett nytt ställe, nya hinder, vi hade tagit fram lite "titthinder" också, men han hoppade utan att blinka! Så himla roligt.. Jag känner mig väldigt nöjd, han var pigg och framåt. Avslutningsvis så hoppade vi en bana med åtta hinder och nio språng. Fina Hop-Zan.

På kvällen igår så åkte jag, Tette och Björn in och åt på resturang :) Jättetrevligt!!

Jag hoppas att jag kan åka dit igen direkt när Tomas kommer hem från hopp-EM. Då tar jag med mig båda hästarna.


Det var absolut inte snålt med mat :)



Ella och Zigge busar med Molly



Imorgon ska jag börja rida Walle lite lätt igen! Äntligen!!!

Nu ska jag strax åka till jobbet, sista natten innan en veckas ledighet :)

Kraam

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar