tisdag 27 september 2011

Hoppträning

Hej alla bloggläsare =)

Ikväll har jag varit och hopptränat med Hop-Zan på tirk.. Det gick jättebra.. Började med att trava lite bommar, sen travhoppa ett kryss som så småningom byggdes upp till en oxer, avslutade sen med att hoppa en liten bana med en kombination.
Det gick jättebra, han var lite spänd till en början men det släppte fort.

Han hoppade runda och fina språng :) Jag är jättenöjd med honom!

Tänk att jag hoppar på den här lilla skiten nu :)Tiden går fort...



Beställde fina kläder som dom reade ut på Djurgårdens webshop :D



Annars har det inte hänt så mycket.. Nikkie har ridit lektion idag.. Det var hoppning på schemat, hon fick hästen hon önskade: Peggy =) Det gick bra!

Jag jobbar mycket den här veckan, men jag ska försöka uppdatera i den mån jag hinner..

Imorgon tänkte jag rida ut på båda hästarna, hoppas på lika fint väder som idag!

Nu ska jag gå och kolla på IDOL som Pelle har spelat in!

Kram på er

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar