lördag 8 januari 2011

Läsarrekord!!

Nikkie bakar sockerkaka



Mys i soffan :)



Skywalkers fina helbror Wiper



Igår var det läsarrekord på bloggen =) Kul att ni är så många som följer mig!! Undra vilka ni är...

Idag har Lisa varit här och ridit med mig, vi hade jätteroligt! Det händer saker när Lisa är med och rider :) Vi red ut en lång sväng, galopperade mycket, det gillar hästarna..

Imorgon är det bara Walle som ska ridas, Hop-Zan ska få två vilodagar eftersom han har gått så mycket nu. Issy har sin vilodag imorgon.

Imorgon åker Alfons och Viggo hem, hit kommer istället Sandras egna hästar, Prince och Mirantos =)

Nu blir det fångarna på fortet, sen ska hästarna fodras, kvällen avslutas med ett bubbelbad...

Trevlig lördagkväll =)

4 kommentarer:

  1. Du är bra sugen på brosan va?! ;)

    Låter som en skön lördag kväll, kram på dig!

    SvaraRadera
  2. Ja det är jag verkligen =)

    Japp en härlig lördag!

    Kramar

    SvaraRadera
  3. Jag läser din blogg! Vet inte riktigt hur jag ramlade in här.. eller jo, det var säkert via Sandras blogg. Hursom, kul att läsa att det går bra med hästarna! :)

    SvaraRadera