lördag 15 januari 2011

Hoppdag i ridhuset!

Vilken dag =) Har hoppat fem hästar i ridhuset idag.. Började kl 8 i stallet imorse, var klar kl 17... Det tar sin lilla tid. Men det är det värt, hästarna har hoppat superbra!! Jag har hoppat Issy, Mirantos, Skywalker, Prince och Hop-Zan =) Fin fina hästar!! Det är alltid roligt att sitta på såna här bra hästar, Hop-Zan har hoppat bana för första gången i sitt liv idag, han gjorde det jättebra!

Walle var inte riktigt fokuserad idag, men men.. han hoppade super och busade runt! Hästarna måste få "leka" lite dom också ;)

Issy var riktigt fin idag, lugn och avspänd hela vägen fram till hindren. BRA!!

Mirantos kändes kanonfin, pigg, glad och hoppade super..

Prince var jättefin, kul häst att hoppa runt med :)

Nästa lördag kör vi med hela gänget igen =)

Fler bilder kommer.....

Nu ska jag ta kväller och lägga mig i soffan :)

Kraam



Walle, Cissi och Prince



Little Prince :)



Nikkie skrittade av Hop-Zan!

3 kommentarer:

  1. På den där bilden är Hop-Zan lik Zeppolin igen .. Mammas pojke.. ;)

    SvaraRadera
  2. KUL!!! Nu är du igång ser jag! Jag hoppade också idag och håller med, hästarna måste få vara lite glada :-)
    Kram tette

    SvaraRadera
  3. Finaste Hop-Zan, och fin fina Zeppolin =) Ta bilder på henne som jag kan lägga ut i bloggen :)

    SvaraRadera