lördag 29 januari 2011

Hoppdagar i ridhuset

Idag åkte jag och Lisa med Issy och Walle till ridhuset och hoppade.. Hoppade bana eftersom det är tävling om en vecka. Jag tycker att dom kändes bra, skulle velat hoppa serier för att stärka dom så här i början av säsongen, men det får bli efter tävlingen.

Issy är anmäld till 1,10 och 1,20 och Walle till bara en 1,20. Vi tar lastbilen dit :) Hoppas att det inte blir så kallt.

Imorgon ska vi åka till ridhuset igen, då ska jag hoppa Sandras hästar. Sen rider vi ut på mina två när vi kommer tillbaka.

Nu ska jag göra korvstroganoff och köttfärssås... Det är till mamma o pappa :) Så blir det när man gör god mat ;) haha... Perfekt lördagsnöje!!

Trevlig helg!!

Kramar


Issy och Lisa :)


Issy och Walle på ett hörn


Sandra och Mirantos


Jag och Walle

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar