tisdag 4 januari 2011

Bra start på 2011

Året kan nog inte börja så mycket bättre än vad det har gjort..

Hästarna känns superfina redan från början! Nu ska jag försöka ut och galoppträna med dom, men vi har så otroligt mycket snö.. Men som tur är så har vi en grusväg som inte plogas alltför ofta, där kan vi konditionsträna.. Hade tänkt göra det idag, med -20 grader stoppade mig, så det fick bli markarbete på ridbanan istället.

Nu ska jag gå och göra mig iordning för Pelle och jag ska gå på bio ikväll :) Kommer faktist inte ihåg när jag var på bio sist.. haha

Sköt om er...

Kram


Hop-Zan


Issy får jobba på lina



Walle fick bli halvt klippt, han gillar det inte..



Nikkie sitter fast i sin snöängel



Hop-zan nyfiken



Pelle byggde sig en fåtölj för att sitta och titta i när jag red

2 kommentarer:

  1. Åh vilka fina bilder du lagt ut, det är så roligt att få läsa din blogg! Nu måste vi ta och ses snart! Kramar

    SvaraRadera
  2. Tack Ida =) Nu börjar jag komma in i bloggvärlden, haha... Det är roligt faktist! Klart vi måste ses.. Vi kan vär ringas och boka in något, för då blir det av!
    Kramar

    SvaraRadera