torsdag 20 januari 2011

Nostalgitripp

Nu blev det en liten nostalgitripp i bilder =) Hur jag saknar Scarlette... Hon kommer hem på måndag!! Det ska bli jätteroligt att få hem henne.. Men det jag saknar mest är den underbara tävlingsindividen som hon var, jag kommer aldrig att få en sån häst igen! Skywalker är också helt fantastisk, men det är inte på samma sätt som Scarlette var. Ston är ston... Jag bara älskar ston.. Varför står det då bara valacker i mitt stall?? Det kan man undra... haha

Nu hoppas jag på att Scarlette får ett stoföl, håll tummarna :)

Idag har jag bara "glidit" omkring känns det som.. Började med att mocka stallet, sen åkte jag till Jessica och klippte o färgade håret. Vi åt lunch, sen gick vi och shoppade skor, bild längre ner.. Hur som helst så var det väldigt trevligt att träffas utan stress.. Cissi red hästarna idag.

Imorgon ska jag rida med Sandra på morgonen, alltid trevligt med sällskap :)

Nu blir det tv för min del!!

Kram på er <3


Scarlette hos Tette



Scarlette när hon fortfarande gick att rida på



Scarlette i Hudik :)



Scarlette <3



Hop-Zan som 2-åring



Ebba: som jag sålde till familjen Storkh :)



Zlatan: Såldes till Niklas Ålund



Skywalker i Falun 2009



Skywalker i Tierp 2010



Skywalker Hammarö 2010



Skywalker Hammarö 2010








Mina nya stövlar som jag inhandlade idag :)

4 kommentarer:

  1. ville bara säga att jag älskar din blogg , o sen är de roligt att följa skywalker ! :)

    SvaraRadera
  2. Tack så jättemycket :) Det är så roligt att höra!! Ja Skywalker är helt underbar!!! <3

    SvaraRadera
  3. Inte visste jag att du haft Ebba! Hon e ju skitsöt, men rödhårig ;)

    SvaraRadera
  4. Visste du inte :) Ja hon är kanonfin.. Jag har faktist inte sett henne på länge nu, men jag hoppas jag snart får se henne!

    SvaraRadera