tisdag 18 januari 2011

Tårta

Nu har jag varit en dålig bloggare, inte skrivit på flera dagar. Men ibland vet man inte alls vad man ska skriva..

Hästarna hålls igång, blir mycket uteritter nu =) Men det gillar dom. Hop-Zan går bara varannan dag nu, han börjar kännas lite trött, jag ska hoppa honom två gånger till innan han ska få en lite längre vila.

Igår red jag ut på alla tre, det gick riktigt bra trots is.. Alla hästar är broddade med 4 broddar i varje sko så det är jättebra fäste. Isen i sig sviktar bra. Issy sparade jag till eftermiddagen och red tillsammans med Sandra. Vi avslutade uteritten med att skritta en kvart på åkern i tung snö.. Jobbigt tyckte hästarna. Jag tappade så klart ett bakskydd, ska pulsa ut och hämta det idag.

På lördag åker vi till ridhuset och hoppar alla hästar igen!


Idag ska Nikkie rida igen, sist ramlade hon av. Då måste man ju bjuda på en tårta, så igår bakade Pelle. Den ser riktigt god ut!! Vi får väl hoppas att hon håller sig kvar idag :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar