torsdag 29 december 2011

Turbulens

Jag har fattat ett jobbigt beslut idag, men nu är det sagt och gjort! Det kommer att bli bra! Jag berättar mer senare...

Hästarna sätts igång igen nu, båda känns kanonfina :)

Stallet börjar fyllas på sakta men säkert, ikväll kommer första hästen av tre..
Mycket tankar som snurrar just nu, men allt kommer bli bra =)


Fick hem min nya thermobar idag :)


Ska ta mig en massagestund på nya massagedynan ikväll :)
Ikväll ska jag vara lite av en pensionär.. Spela Bingo Lotto :D haha men det är lite roligt tycker jag, det är väl många yngre som spelar det nuförtiden. Eller? Spelar ni? Man kan ju faktist ha turen att vinna.. Jag brukar säga att jag aldrig vinner på spel.. Men är det så konstigt när man inte spelar? Så nu gör jag ett försök ikväll :) Håll Tummarna!

Snart är det 2012, det har jag bestämt att det ska bli ett jättebra år för mig , så det så :D

Vi hörs imorgon igen! Ska skärpa mig med uppdateringarna här! Ska berätta lite mer om hästarna som kommer också..

Kram på er :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar