lördag 10 december 2011

Snöslask!

God morgon :)

Idag är det precis två veckor kvar till julafton, och vädret är inte roligt... Jag vill ha en VIT jul.. Nu är det snöblandat regn och det blir bara slask ute. Det var ju så vackert ute i torsdags, snö och 6 minus, helt perfekt!

Hemska slask..
Vägarna är inte roliga nu...
Idag ska jag åka med Prince till ridhuset, han ska visas för kunder, likaså imorgon.. Tur att det finns ridhus såna här dagar ;) Men tänk om man kunde ha ett eget... tomten...snälla...

Nu ser jag fram emot tävlingssäsongen 2012 :)
Jag ser verkligen fram emot tävlingssäsongen 2012 =) Det ska bli väldigt roligt att se hur Hop-Zan utvecklas, jag tror att han kommer att bli jättefin!!

Nu ska jag gå ut och fixa stallet, putsa lite, sen måste jag bara kolla på skidskytte innan jag åker till ridhuset =) Det har gått bra för svenskarna nu!! Hejja Hejja!

Ha en trevlig lördag...

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar