torsdag 1 december 2011

Lugna dagar!!

Det är skönt med lite lugna dagar, man behöver verkligen det.

Nu hinner jag med lite annat också, idag har Ida varit här och köpt lite barnkläder, sen tog vi en lunch i Tierp, sen gick vi och kollade på innebutiken i Tierp också, där hittade jag två saker :)

Sen åkte jag till Lidl och handlade, där hittade jag ett par perfekta vinterskor till Nikkie för bara 149 kr, väldigt billigt måste jag säga.. Då gör det ingenting om dom inte håller hela vintern..


Nya vinterskor till Nikkie inhandlade idag =)



Två fina julljusstakar från innebutiken i Tierp



Julkaffe blir spännande att testa!
Nu ikväll ska jag ägna mig åt att sätta upp dom sista julgardinerna, sen är allt redo för julen =)

Imorgon fyller jag år, så på lördag kommer det hit lite kompisar och familj för lite fika.

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar