lördag 17 december 2011

En vecka kvar...

Hallå!!

Nu är det bara en vecka kvar till JULAFTON.. Tiden går fort.. Hoppas att vi får en vit jul. Tittar man ut genom fönstret idag så kommer det bara snöblandat regn och det blir bara lervälling överallt :( Det blir inte roligt om det fryser på heller... Så nu håller vi tummarna för att det kommer lite snö.

Idag började jag med en ordentlig sovmorgon, det var riktigt skönt! Sen blev det en mysig frukost innan jag gick ut i stallet. Pelle hade redan släppt ut hästarna när jag gick upp :)

Jag uppskattar verkligen att ha lite lugna dagar nu, det har varit väldigt mycket jobb senaste tiden (och jag ska strax åka och jobba natt)


Bara en vecka kvar nu :)
Imorgon ska Pelle och jag ha en heldag i stan med julklapps shopping. Det ska bli väldigt mysigt!

Roligt med julklappar
Vad har ni önskat er? Själv vill jag fortfarande ha ett ridhus, men tomten verkar tycka att det är lite för dyrt.. Men det är verkligen min dröm, att kunna bygga ett alldeles eget ridhus :) Vem vet, det kanske kan bli av i framtiden. Drömma måste man ju få göra :)

Vad har du önskat dig i julklapp??
Sandra kommer hem över jul, så jag har tänkt att hon ska komma och rida lite med mig (hon vet inte om det själv än)

Julen kommer vi att fira tillsammans med mina föräldrar och bror här hemma i Elingbo..

Hörs imorgon igen... Kram

1 kommentar:

  1. Jag har redan fått min "huvudjulklapp" av mina föräldrar, de har betalat nya glasögon till mig. Fick egentligen det förra året (att de betalar hälften av ett nytt par), men har inte haft råd och fått tummen ur att köpa nya hittills i år så nu fick jag i julklapp att de betalar allt. Så för 1300:- har jag fått två par, som jag får hämta ut nu i veckan eller i mellandagarna. :)

    Av Peti har jag önskat mig en skrubb-borste till duschen. Ja att kunna skrubba mig själv på ryggen med och så. Tror jag får något mer än det också, med tanke på att de kostar runt 30 spänn eller så. ;)

    I övrigt inget speciellt..

    Till Zeppolin har jag sagt att hon mer än gärna får ha ett skadefritt 2012. Alltså småskråmor är okej, men inga allvarligare skador tack.. Få se om det blir så. :p

    (peppar peppar så är hon fortfarande en av dem med minst skador/sår i stallet..)

    SvaraRadera