fredag 16 december 2011

Tillbaka igen :)

Hej =) Nu är jag tillbaka!!
Kul att se att så många har varit in på bloggen trots att jag inte har uppdaterat på flera dagar..

Det har hänt lite sen sist... Prince är såld. Jag visade honom för kunder i lördags och i tisdags besiktades han, och därmed var han såld. Ibland går det väldigt fort.. Men han kommer att få det jättebra hos en junior i Stockholm. Det är hennes första stora häst, så hon kommer ha jätteroligt med honom :) Önskar dig Emma STORT lycka till med denna underbara häst!

Fina Prince är nu såld.. Jag fick iallafall sju roliga veckor med honom :)
Jag hann rida en tävling med Prince... I Hamre två placeringar av tre starter.. Sandra har haft tre fantastiska år med honom!! Han kommer vara saknad.. Sandra och jag ska åka och hälsa på honom så fort möjlighet finns.

Härlig bild på Walle och Prince


Little Prince


Uteritt på Prince i snön :)


Gårdstomten
Fick ett jättefint halsband i silver av mamma o pappa i födelsedagspresent!!


Tomtar som jag vill ha :)
Prince samma dag som han åkte..
Scarlette nyfriserad och med nytt täcke :) Ser inte ut som ett avelssto om ni frågar mig :)
Igår hörde Cissi av sig och ville komma till stallet :) Idag var hon här och hjälpte mig, det kändes som lyx =)
Vi hann med massor... Fixade stallet, åkte till Torslunda och vaccinerade Scarlette, smörjde allt och städade sadelkammaren.. Nu är det ordning och reda igen :) Så himla roligt med sällskap!!

Imorgon är det spånhämtning på schemat, sen jobbar jag på kvällen/natten..

På söndag ska Pelle och jag ha en heldag i stan med julklappsshopping, hoppas kunna göra allt klart då.

Nu ska jag kolla på Svenska Hjältar galan, lär nog bli en och annan tår...

Ha en härlig fredag med massa fredagsmys...

Kram på er

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar