fredag 30 december 2011

Alla hästar skodda =)

Idag har alla hästar fått "vinterskoningar" det innebär skor, snösulor och brodd.. Så nu kan vintern komma.. Alla skötte sig exemplariskt =) Scarlette fick nöja sig med skor och snösulor i fram, hon är barfota i bak. Men det fungerar bra när man inte rider på dem.

Alla hästar är nu vinterskodda :)


Ser fram emot tävlingssäsongen 2012
Som jag längtar till tävlingssäsongen 2012 =) Hästarna känns jättefina!!

Peter Eriksson kommer tillbaka till tirk den 28-29 januari, jag hoppas kunna vara med med både Walle och Hop-Zan.. Men Walle ska iaf vara med! Det passar mig perfekt för det är på min lediga helg...

Jag kommer att sluta på mitt nuvarande jobb sista januari, och börja på mitt nästa jobb senast första april.. Vad jag ska göra däremellan vet jag inte just nu, men jag hittar nog på något :) Eller så njuter jag av att vara ledig och kunna tillbringa ännu mera tid i stallet!

Till de nya hästarna: Jag välkomnar Sandra hem igen :) Hon hade Mirantos med sig, sen har hon en till fin fyraåring att jobba med. På söndag flyttar även Mirantos halvbror in i stallet, sen är det fullt stall igen :)

Så i stallet kommer finnas: Skywalker, Scarlette, Hop-Zan, Rantadou, Custer, Mirantos och Chester :) Stavningen kanske inte är helt rätt ;) haha

Det var allt för idag!! Hörs efter morgondagens ridturer...

Kram på er

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar