torsdag 8 december 2011

Hej mitt vinterland...

Jag har haft en härlig dag i vinterlandet idag, fixat och donat i stallet. Red Prince en sväng på em, han var otroligt pigg och glad. Vädret var helt underbart, vad mer kan man begära?

Sen åkte jag till Tierp och hämtade lite paket, Scarlettes pass har äntligen kommit :) Hur kan man lyckas slarva bort ett pass? Det är precis vad jag gjorde med hennes.. Men som sagt idag fick jag lösa ut ett nytt från KWPN.

Helt underbart väder idag!!
Det här som ni ser på bilden var ett annat paket från ryttarstugan, det var Kingslandtröja också, men den måste jag byta till en mindre storlek.

Delar av paketet från Ryttarstugan idag :)
Stallets nya tomte anlände i ett annat paket idag... Så det har varit rena julafton här idag :)


Stallets "stalltomte"


Vackert


Rider på Prince i solnedgången, det är livskvalitet
Ikväll blir det bara lugnt.. Dagens middag blir lax, pressad potatis och romsås, mums!!

Idag har alla mina tankar varit på Mia Morèn (Steen) och hennes familj!! VILA I FRID MIA!!! Tänder ett ljus ikväll...

Ta hand om varandra....

KRAM

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar