lördag 20 november 2010

Pysseldag

Hej!

Idag ska jag ha en pysseldag här hemma. Det behövs efter allt målande. Cissi kommer också och hjälper till på eftermiddagen. Hon och jag ska dricka lite vin idag, har ju lovat att bjuda eftersom jag ramlade av Hop-Zan för ett tag sen ;)

Hur som helst så är jag väldigt nöjd med målningen i stallet. Lägger ut bilder senare under dagen.

Idag kommer Sandra med en häst till stallet! Det är väl typiskt att hon skulle gå och göra illa sig nu, vi som skulle rida tillsammans hela vintern.. Ja ja, det får vi ta igen senare =)

Imorgon kommer försäljningshästen.. På måndag kör allt igång som vanligt igen. Nu är det slut på vilan..

Skywalker ska vila två veckor till innan han sätts igång.

I slutet på Januari kommer jag åka på en 3-dagars kurs för Sylve på Jump Club. Det ser jag väldigt mycket fram emot.

Nu ska jag gå ut och börja röja lite ;)

Hörs senare..

Kramar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar