söndag 7 november 2010

Slut på en bra helg :)

Nu är snart helgen över, vi har hunnit med massor :) Imorgon kommer cementbilen, plattan till boxarna ska gjutas.
Sen ska det brinna till nästa helg, då ska boxinredningen sättas upp. I veckan ska Pelle göra färdigt väggarna.. Så det rullar på i ett bra tempo.

Idag har vi satt in lås i sadelkammaren, man har ju mycket grejor av värde där inne.
Sandra kom med lite grejor idag, som vi har ställt på plats :)

I fredags hade vi en liten tjejkväll, det var jag, Jessica och Camilla! Vi hade en jättetrevlig kväll. Jessica hade lagat jättegod mat också..

Nu har det blivit lite kallare ute, så snart är det dax att börja åka till ridhuset. Jag ska lägga ner jättemycket jobb på markarbete med Walle över vintern. Han ska hållas igång hela november, sen får han vila hela december. Då har jag mycket tid innan tävlingarna kör igång igen.

Hop-Zan ska också få gå hela november, för att sen vila december och halva januari. Han är ju bara tre år och då tycker jag att dom måste få vila längre perioder.

I veckan som kommer är det fullt upp.. Jag jobbar mån, ons, fre o sön, personalmöte tisdag, hämta spån på torsdagen. Så veckan kommer nog bara springa iväg..

Har fått nya ridstövlar inför vintern =) Märket heter Ariat, dom är vinterfodrade, finns nog inget värre än att frysa om fötterna. Mina är självklart bruna ;)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar