lördag 13 november 2010

"Gilla"

Hej!

Ni har väl inte missat "gilla" knappen i min blogg?? Den får ni mer än gärna använda =) Tyvärr kan jag inte se vilka som har gillat inlägget men det är roligt ändå! Nu har jag äntligen fått hjälp med att se hur många läsare jag har... Och jag blev förvånad.. Så roligt att ni följer min blogg.. Skriv gärna synpunkter... Ni kanske saknar något som jag kan skriva om? Berätta gärna...

Jag har sett att jag har läsare från Ryssland, Finland, Norge, Thailand, Danmark mfl... undra vilka ni är? :) Men roligt är det iallafall!!

Kram på er

2 kommentarer:

  1. Det var jag som använde "gilla"-knappen! ;)

    SvaraRadera
  2. Jag tycker att det roligaste är att se vad folk har sökt på för att hamna på ens blogg. Nu minns jag inte längre vilket program jag använde förut till att kolla det, men helskumma sökningar (typ google) fick folk att klicka in sig på ens blogg. :D

    SvaraRadera