tisdag 3 januari 2012

God fortsättning!


God fortsättning på det nya året :) Hoppas ni hade en trevlig nyårsafton.

Vi hade Jessica och Niklas här med barn, det var jättetrevligt . Vi åt trerätters, så man var väldigt mätt och belåten!


Nu är det nytt år och nya utmaningar.. Stallet har fyllts på under helgen.. Nu är det sju hästar här, och jag har sju boxar, så det är fullt :) Första gången.. Men jag har fortfarande mina två att rida, Sandra hyr tre platser här nu.

Annars har det inte hänt så mycket sen sist.. Hästarna känns fortfarande väldigt bra. Ska åka till ridhuset någon dag och trimma lite. Än så länge så rider jag bara ut i skogen med dom, det tycker dom är roligt!

Igår var jag o Sandra och hämtade spån, herregud så vi såg ut :D Men det gick bra ändå.. hahaha

Nu ska jag gå ut och släppa ut lite hästar, sen rida..

Ha en bra dag!!

1 kommentar: