måndag 9 januari 2012

Bilder från helgen!

Dagen blev inte alls som jag hade planerat, jag skrev ju ett inlägg imorse om hur min dag skulle se ut.. Men så blev det inte.. Jag ska jobba istället, så jag börjar kl 15:00 och slutar kl 9:00 imorgon bitti. Vi får ta stan en annan dag helt enkelt :)

Nikkie blev självklart jättebesviken, men mamma är snäll och åker med henne till stan en sväng istället, så nu är lyckan total!!



Tette skålar champagne med stalltjejorna :)


Pelle fixade dn goda middagen, Björn kallade sig själv diskare ;)




Nikkie i buren tillsammams med My, nu är det godisutdelning!!


Nikkie ville ha sin egen sovplats, under bordet :o


Frukost på Markan, Nikkie tog några ridturer...


Mys med hundarna


Sandra o Prince när vi var och hälsade på :)
Ha en härlig dag i kylan :)

Kramar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar