torsdag 12 januari 2012

NY HÄST!!

Min nya häst anlände nu på morgonen :) Jag har valt att inte berätta något förrän allt var klart, men nu står han i mitt stall!
Han är en val 6 år e: Corland-Indoctro, han kallas för Bosse! Det är jag, mamma och min bror Kristoffer som äger honom! Det här ska bli jättespännande.. Han är väldigt lik Skywalker..
Det här betyder att jag kommer ha tre hästar att tävla den här säsongen! Det blir roligt!
 
Boucheron

Jag har inte provridit honom, utan bara sett en film.. Han kommer från Veldstar i Holland! Snabb och smidig affär, kan varmt rekkomenderas! Fina hästar!

Här är filmen på  Boucheron

Vad tycker ni?

För övrigt så är alla friska och krya idag, Nikkie åkte till skolan imorse, det var hon väldigt glad över..

Idag ska vi försöka rida, men vi får väl se det är regnm och isgator :(

Tina kommer och skor Bosse idag, han har bara skor i fram och inga brodd, så han kan inte gå ut i hagen idag.. Det skulle han verkligen ha behövt eftersom han har åkt en bit..

Mera uppdateringar kommer under dagen :)

Kramar

3 kommentarer:

  1. Åh grattis!! Så kul och spännande!

    SvaraRadera
  2. Jösses, det var modigt att köpa en häst osett! Men kul, massa grattis! Det ser ut att fattas en hel del styrka, men grundämnet ser bra ut. Hoppas att det blir jättebra! Kram!

    SvaraRadera
  3. ....gillar Boucheron, jättemycket - parfymen alltså! Hoppas verkligen Ni kommer att trivas tillsammans och att han kommer att göra skäl för sitt fina namn!

    SvaraRadera