onsdag 25 januari 2012

Stressig dag..

Hejsan!

Dagen har rullat på bra trots lite stress. Som tur var hade jag hjälp av Cissi idag :) TACK!

Började med att jobba "Blingan" Det gick bra idag, som ni ser på bilden så kunde Sandra sitta upp idag och det blev även lite skritt. Hon var lugn!

Mina andra hästar har vilat eftersom jag bara är ledig några timmar på dagen. Cissi fixade stallet, jag höpåsar! Sen var det klart :)

Då åkte vi vidare till Läby för att hämta hem lastbilen! Skönt att den blev klar så fort :)


Zigge mår faktist väldigt bra trots alla omständigheter, lite jobbigt att de inte får vara tillsammans bara. Dom har mycket att ta igen efter dessa 10 dagar ;) haha

Imorgon åker jag med Bosse och Walle och tränar för Tomas i västerås. Det ser jag fram emot.

Ser även fram emot helgens Peter Eriksson träning med Hop-Zan!

Nej nu måste jag sätta fart. Ha det!!

Kramar

1 kommentar: