måndag 9 januari 2012

En bra helg!

Helgen har varit jättebra! Igår var jag trött, kom inte i säng förrän framåt tre hemma hos Tette. Vi spelade spelet Med andra ord, det är riktigt roligt! Vi åkte på storstryk av Pelle och Björn :( hahaha

Jag lägger ut lite bilder senare idag..

Nikkie tyckte att det var jätteroligt att träffa Plexus igen, hon kastade sig om halsen på honom :)

Gulliga Plexus!!



Nikkie och lilla Ella som valp
Idag vilar hästarna, jag och Nikkie ska åka in till stan mitt på dagen.. Vi ska hämta upp Sandra som ska in på Ryttarstugan en sväng, sen åket vi vidare till Ikea för att köpa ramar till boxskyltarna som vi har gjort!

Nikkie ska in på Toys `r Us och kolla om hon hittar något roligt för sina pengar hon tjänade på att sälja jultidningar :)

Återkommer ikväll med bilder :)

Nu väntar jag på Cissi som är snäll och kommer och hjälper mig i stallet idag!

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar