lördag 28 januari 2012

Skitdag på ren svenska...

Hej!

Jag vet inte riktigt vart jag ska börja, men idag har det verkligen inte varit min dag :(

För att berätta lite kort... Lastbilen trasig igen "suck" eller dubbelsuck... Förmodligen startmotorn som har sagt upp sig för gott.. Billigt?? NEJ!! Så just nu känner jag: Ge mig pengar så jag slipper köpa begagnat skit! Ja jag är bitter just nu... Men det blir bättre :)




Sen har jag tränat Skywalker för Peter Eriksson och det gick inte alls bra! Han tittade på allt och hade ingen ridbarhet, förutom de sista 5 minuterna som jag travade av honom.. Vi har helt klart träningsproblem..

Så nu står jag och vet varken ut eller in, fick ingen direkt bra hjälp idag heller tyvärr! Så mitt beslut blir att ta Hop-Zan imorgon, jag vill ha kul när jag tränar och det har jag inte med Walle just nu. Jag tänker inte vara med på alla övningar utan bara så mycket som jag tycker att han klarar av.

Livet med hästar är inte en dans på rosor jämt.. Men nu blir det mycket hoppa med Walle framöver, någon gång måste han väl lessna på att dumma sig!

Ursäkta mitt bittra inlägg, men jag skriver från hjärtat!

Nu ska jag åka upp till tirk igen för att äta pizza med de som har tränat, sen blir det hem och sova och ladda om batterierna för morgondagen :)

Sätter nu punkt för den här dagen.....

1 kommentar:

  1. Åh, vad tråkigt med krångel. Styrkekramar, hoppas att det blir bättre snart!

    SvaraRadera