tisdag 31 januari 2012

Tisdag!

Nu har jag precis kommit hem från mitt sista pass som personlig assistent! Hade en väldigt trevlig sista kväll på jobbet :)

Idag börjar vi dagen med att jobba med Blingan, sen rider jag och Sandra ut på varsin häst! Mina andra två vilar idag!

Snälla Bert från Läby Motor kommer och tittar på lastbilen idag, hoppas att han kan ordna felet snarast. Jag behöver verkligen lastbilen...

När hästarna är klara så fixar vi stallet.

Sen ska vi göra det tråkiga... Hämta spån... Om det finns... Det är tyvärr ofta slut den här tiden på året :( Men jag väntar på ett samtal nu om vi kan komma. Även om det är tråkigt att hämta så är det otroligt mycket billigare än att köpa spånbalar!

Så här snygg kan man vara. På bilden Mikaela och Cissi!


Synd att det ska vara så dyrt med spånbalar...

Det är tur att jag har mitt väääldigt gamla umesläp kvar, det använder vi som spånkärra :) Fungerar väldigt bra :)

Nu måste jag sätta fart!

Ha en trevlig dag i kylan!

1 kommentar: