onsdag 11 juli 2012

Hinner inte med...

Ja lite så här känns det just nu!! Hinner inte med någonting känner jag ja förutom hästarna och stallet! Men så blir det när man jobbar mycket.

Känner mig ganska less på det mesta just nu, kan nog skylla mycket på vädret. Men jag kommer väl igen så småningom.

Scarlette är kollad på dygn 30 idag och fortfarande dräktig, så det var ju något positivt iallafall. Imorgon hämtar jag hem henne och kör henne vidare till Hasse (samma ställe som Rod-Rigo) där får dom gå på bete. Jag valde att ha dom där för att där får dom komma in om det blir dåligt väder eller mycket broms och mygg.

Stallet är klart och jag har ställt in alla mina grejor snyggt och prydligt! Hoppas man kan hålla det så framöver också :)
Det absolut värsta jag vet är när det hänger fullt med täcken i stallgångarna, så nu ligger de flesta av mina täcken i en garderob. Mathilda fixade iordning den igår. Jättefint :D



Vi får väl se när jag får tid att kika in här igen, men nu vet ni att jag lever iallafall :)

Ha det gott :)

Dax att åka till jobbet igen!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar