måndag 23 juli 2012

Måndag!

Hej!

Dåliga uppdateringar här :( Men jag har massor att göra!

Igår började jag dagen med att hoppa Avelle. Det gick jättebra. Trimmade mycket på marken först så att hon var riktigt lösgjord :)

Sen red jag Hop-Zan för första gången på tre veckor. (han har skrittat senaste veckan) Han kändes som vanligt, bättre lösgjord var han faktist.

När jag stod och gjorde iordning honom så tyckte jag att han hade blivit ännu större, så nu mätte vi honom, han är närmare 169 cm :o herregud så stor!! Inte konstigt att han har haft det jobbigt...

Idag red jag honom på åkern och han kändes mycket piggare :)

Avelle fick konditionsträna idag :)

Trötta och nöjda hästar som gick ut i hagen sen!


Nu måste jag hoppa in i duschen, jobbdax igen!

Kram på er

2 kommentarer:

  1. Hur är det med Bosse?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Bosse har varit i en växtperiod och känts lite knackig, men han ska sättas igång nu :)

      Radera