torsdag 16 februari 2012

Thermobar

Go kväll!!

Som jag har berättat tidigare så har jag tyvärr haft lite bekymmer med mina thermobar (även den nya) det är ju lite tråkigt eftersom man lägger ner mycket pengar på inköp av dom.. Men det är ju väldigt bra service från säljarna av thermobar.. Så imorgon ska jag hämta ut tre nya som är omgjorda :)

Så nu ska mina problem vara över för gott! Det tackar jag för :)


Imorgon är det fredag igen.. Min dag ser ut så här:

Släppa ut hästar
Rida ut med Hop-Zan
Fixa stallet
Åka till Torslunda med Walle och Blingan, återbesök för Walle och vaccination och tandkoll på Blingan. Sen ska hon få en välförtjänt vila i dagarna tre :)

En ganska lugn dag om jag får säga det själv :)

Sen blir det fredagsmys!!!

Jag ska inte ropa Hej än... Men tror att Pelle hittade felet på lastbilen idag :) (Den har gått upp och ner i temperatur) Men det återstår att se imorgon, men jag håller tummarna stenhårt!!

Nu ska jag återgå till tv:n där jag kollar på Djurgården-AIK.. Tyvärr ser det inte så bra ut för DIF...

Tack för idag, slut för idag!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar