söndag 12 februari 2012

Tävlingspremiär och duktig 3-åring :)

Dagen har varit super, fina hästar och underbart väder :) Vad mer kan man begära..?

Startade Hop-Zan i en 1m idag, banan var bra för att vara första tävlingen på säsongen. Han kändes bra! Om jag ska klaga lite på mig själv så skulle jag ha haft ett lite bättre grundtempo, men han hoppade kanon!
Jag blev lite förvånad för han har alltid velat hoppa av en bit ifrån hindret, men nu ville han komma intill istället och ska dom göra det så krävs en bra grundgalopp! Men det jobbar vi vidare på nu!

Hop-Zan med sin rosett han fick idag :)

På em kom Blingans ägare hit och hälsade på. Så jag tyckte absolut att hon skulle rida själv! Det gick ju strålande :) Det blev både skritt och trav, och en väldigt lycklig ägare!!


Mikaela och Blingan :)
Nu ska jag fika med nästa Mikaela som har kommit hit och hälsat på!!

Kommer ut en film från dagens runda senare ikväll :)

Kram så länge!!



1 kommentar:

  1. Tack för idag!
    Kom inte ens till rondellen så var det en liten lyckotår på kinden...

    Inte mycket slår dafens uppsittning :)

    Hörs i veckan!

    SvaraRadera